JGTG

Yellow fringed kimono - (similar)
Black t-shirt - Jesus Gets The Girl
Beige denim printed shorts - MS Mode
Black lace up sandals - Public Desire (similar)
Silver choker - Forever 21 (similar & similar)



    Deuxième look avec un T-shirt de la marque anglaise Jesus Gets The Girl. Cette fois-ci, il s'agit du modèle Original en noir et j'ignore lequel des deux basiques je préfère. Le noir a sans doute un côté plus rock, plus subtil, qui se porte très facilement. J'ai, ici, cassé ce côté en l'associant à un mix étrange: à vrai dire, après ces photos, j'ai enfilé un short en jean bleu et je me suis rendue compte que ça complimentait plus la tenue que ce short beige, soit, plus le temps de refaire les photos et, en vacances, j'évite de trop reporter les mêmes tenues/associations.

    Ce collier est une tuerie ! Il me fait penser à un ras-de-cou que ma mère mettait dans les 90s mais en bois. Si vous voulez des ras-de-cou originaux et pas trop chers, Forever 21 est l'endroit parfait, il y en a de toutes les couleurs et formes !




    Second look with a tee from UK brand Jesus Gets The Girl. This time, it is the Original design in black and I don't know which basic one is my fav. The black is undoubtly more subtle and rock, very easy to wear. Here, I changed this with my odd mix: honestly, after taking those pics, I switched for blue denim shorts and I realized that it looked better than with beige shorts, anyway, no more time to re-shoot and I try to avoid wearing the same outfits/mixes when on holidays.

    This necklace is to die for ! It makes me think of a wood choker my mom had during the 90s. If you want to buy some cool, original and cheap chokers, Forever 21 is the way to go, there are different shapes and colours !




Please, you can follow me
xxxx

Aucun commentaire

THANK YOU for your sweet messages, they always make my day. <3