The Very Late Posts - White floral blouse






White floral blouse - Everything5Pounds (similar)
Mom shorts - New Look (similar & similar)
White floral sandals - Everything5Pounds
Hair Rings - New Look (similar)



    Je vous présente un nouveau look Summer '16 (oh yeah). Parfait pour traîner, faire des visites, aller boire un verre, se promener... Un look facile et confortable.

    Je porte rarement du blanc, vous aurez compris pourquoi, mais je pense qu'en petites touches, ça peut faire l'affaire, j'évite juste d'en porter en bas afin de ne pas accentuer mes chers jambons (bien que ce short ne soit pas vraiment top de ce côté là mais peu importe, c'est dur de trouver un short assez long, large et confortable sans qu'il vous rentre dans les fesses !). Le blanc est LA couleur (ou non-couleur, au choix) de l'été, c'est pur, aérien, chic, minimaliste, intemporel et j'en passe d'autres adjectifs. Ca pourrait aussi être la couleur de l'hiver puisque ça rappelle la neige mais on sait très bien que c'est plus canon sur une peu hâlée (avec les paillettes pour le corps et tout, soyons fous !).





    Let me show you another Summer '16 look (oh yeah). Perfect to hang out, visit, drink on a terrace, walk... An easy and comfy look.

    It's not often that I wear white, you can figure why, but I think it still does the trick with little touches here and there, I just avoid to wear white on bottom so my hams don't appear bigger (even if my shorts are not the most flattering but go try to find shorts that aren't tight, short and up in your ass !). White is THE colour of summer, it's pure, aerial, chic, minimalist and many other adjectives. It could also be the colour of winter since it reminds of snow but we all know it looks the best on tan skin (and body glitters, let's get cray-cray here !).







Please, you can follow me
xxxx

Aucun commentaire

THANK YOU for your sweet messages, they always make my day. <3